Polskie Centrum Coin Master !
Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Zasady panujące na forum:
§ 1. WSTĘP
1. W zakresie nieuregulowanym w niniejszym regulaminie, odpowiednie zastosowanie mają postanowienia Regulaminu Głównego Forum. Postanowienia dotyczące zachowań niedozwolonych na Forum oraz sankcji nie uchybiają odpowiednim zapisom Regulaminu Głównego Forum, lecz stanowią jego konkretyzację.
2. Możliwość przeglądania zawartości Forum przysługuje wszystkim Użytkownikom, natomiast możliwość zamieszczania postów przysługuje Użytkownikom Zarejestrowanym, którzy podczas procesu rejestracji potwierdzili prawdziwość swojego adresu e-mail.
3. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 31.12.2022 roku.
§ 2. ZASADY KORZYSTANIA Z FORUM
1. Zakładając wątek, dopisując się do istniejącego wątku i publikując ilustrację, Użytkownik jest zobowiązany do przestrzegania poniższych zasad:
a) nie wolno publikować postów naruszających polskie prawo, ułatwiających jego łamanie lub zachęcających do takiego działania;
b) nie wolno obrażać i poniżać w jakiejkolwiek formie innych Użytkowników Forum, czyli publikować postów oszczerczych i napastliwych, naruszających dobra osobiste lub wolność obywatelską, propagujących, popierających i/lub głoszących nietolerancję, ksenofobię, przemoc, nienawiść czy dyskryminację na tle rasy, wyznania, orientacji seksualnej, płci itp.;
c) nie wolno prowokować innych Użytkowników w celu świadomego wywołania negatywnej reakcji (tzw. trollowanie);
d) nie wolno publikować na Forum powtarzających się informacji (tzw. spamowanie);
e) nie wolno prowadzić sporów politycznych i światopoglądowych (newsy, teksty, wpisy itp.) niezwiązanymi z polityką bądź światopoglądem;
f) nie wolno publikować treści dotyczących nielegalnego oprogramowania komputerowego i innej własności intelektualnej (np. filmów i muzyki) oraz podawać linków ułatwiających ich pobieranie;
g) nie wolno promować usług firm trzecich oraz własnych kanałów wideo.
h) nie wolno promować i propagować, jak również jakiejkolwiek formie nawiązywać do środków odurzających i/lub do ich używania;
i) nie wolno publikować ilustracji i tekstów obscenicznych, o treści pornograficznej ani podawać linków do takich materiałów;
j) nie wolno zakładać wielu kont w celu ominięcia Regulaminu Forum. W takiej sytuacji konsekwencje może ponieść główne konto Użytkownika;
2. Użytkownik Forum jest zobowiązany do:
a) tworzenia wątków w odpowiednich kategoriach tematycznych;
b) dbania o poprawność językową, unikania wulgaryzmów, również w postaci skrótów i ilustracji;
c) trzymania się tematu dyskusji w przypadku dołączenia do istniejącego wątku;
d) formułowania tytułów wątków w sposób zrozumiały dla ogółu Użytkowników Forum oraz odpowiadający zamierzonej treści wątku.
3. Użytkownik ma możliwość:
a) edycji własnych postów;
b) ignorowania wątków, kategorii i Użytkowników;
c) podwieszania intersujących go wątków;
4. Edycja własnych wypowiedzi bez ograniczeń czasowych .
3. Skargi na temat pracy Administratorów i Moderatorów Forum można publikować w wątku ,,Skargi''
§ 4. SANKCJE I UPRAWNIENIA ADMINISTRATORÓW
1. Moderatorzy i Administratorzy sprawują władzę na Forum i należy się stosować bezwarunkowo i bezdyskusyjnie do ich poleceń.
2. Moderatorzy i Administratorzy Forum mogą, bez tłumaczenia się i bez ostrzeżenia, zmieniać stopnie, usuwać posty, usuwać wątki, blokować ksywki, blokować numery IP, modyfikować wypowiedzi dowolnego Użytkownika.
3. Użytkownicy niestosujący się do zasad określonych w niniejszym Regulaminie Forum oraz w Regulaminie Głównym Serwisu, oraz tacy, którzy z innych przyczyn uznani zostaną przez Administratora lub Moderatora za mające negatywny wpływ na funkcjonowanie Forum, mogą być na stałe usuwani z Forum. Administrator lub Moderator może także zastosować inne sankcje przewidziane w Regulaminie Głównym, według swojego uznania i bez konieczności uzasadniania jej rodzaju ani wymiaru.
4. Raz nadane blokady ksywek (nazw Użytkownika) i blokady numerów IP Użytkowników łamiących zasady Forum nie będą usuwane.
Offline
Strony: 1